Regulamin

I. STRONY TRANSAKCJI

Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

Lignumsoft Adam Wileński

Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG)

Ewidencja Działalności Gospodarczej, Urząd Miasta Kobyłka

ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka

Adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Kwiatowa 14, 05-230 Kobyłka

NIP: 1251024197

REGON: 016086644

e-mail: sales@lignumsoft.pl

Telefon: 570 100 053

W dalszej części regulaminu firma Lignumsoft Adam Wileński, występuje jako „SPRZEDAWCA”.

NABYWCĄ w sklepie internetowym może być:

  • osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
  • osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spółka cywilna,
  • spółka prawa handlowego,
  • inny podmiot które na mocy prawa ma zdolność do zaciągania zobowiązań.

II. GŁÓWNE CECHY ŚWIADCZENIA, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEDMIOTU ŚWIADCZENIA ORAZ SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ Z KONSUMENTEM

  1. SPRZEDAWCA świadczy usługi poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość.
  2. SPRZEDAWCA świadczy usługi drogą elektroniczną przy pomocy internetu.
  3. SPRZEDAWCA porozumiewa się z Klientami głównie za pomocą internetu.
  4. SPRZEDAWCA sprzedaje oprogramowanie projekotwania AiHouse, Optimik do optymalizacji cięcia, systemy etykietowania oraz etykiety.

III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA JAKOŚĆ ŚWIADCZENIA

  1. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność za ewentualne wady produktów.
  2. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność za nienależyte wywiązanie się z umowy.

IV. INFORMACJE DLA KLIENTA

  1. SPRZEDAWCA oświadcza, że istnieje kodeks dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Zgodnie z powyższą ustawą przez „kodeks dobrych praktyk” rozumie się zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, przedsiębiorców, którzy zobowiązali się do ich przestrzegania w odniesieniu do jednej lub większej liczby praktyk rynkowych.
  2. SPRZEDAWCA oświadcza, że po jego stronie leży dostarczenie towaru bez wad.

V. ZAMAWIANIE TOWARU

  1. Zamówienie składane jest poprzez wybranie produktu w sklepie i dokonanie płatności drogą elektroniczną za pośrednictwem Przelewy24.pl lub EspagoLink.
  2. Wszystkie linki do towarów zawierają cenę Brutto.
  3. Składane zamówienie jest zamówieniem z „obowiązkiem zapłaty”.
  4. Każda płatność wymagała będzie wyraźnej zgody Klienta.
  5. Ostatnia strona zamówienia zawierała będzie szczegółowy opis produktu, łączną cenę Brutto po obliczeniu wszystkich kosztów, czas trwania umowy i warunki odstąpienia od niej oraz przycisk „zgadzam się na płatność”.
  6. Kliknięcie przycisku „zgadzam się na płatność” wyświetlało będzie oświadczenie o świadomym zobowiązaniu Klienta do zapłaty za szczegółowo opisane zamówienie.
  7. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia przez SPRZEDAWCĘ jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez NABYWCĘ formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów.
  8. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych lub niepełnych danych.
  9. W przypadku braku możliwości kontaktu z NABYWCĄ z uwagi na błędny adres lub numer telefonu, zamówienie po 5 dniach roboczych zostaje anulowane. W takiej sytuacji prosimy o ponowienie zamówienia z podaniem prawidłowych danych adresowych.
  10. W przypadku rezygnacji z zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. Nie ma możliwości anulowania zamówienia zrealizowanego.
  11. Złożenie zamówienia przez NABYWCĘ jest równoznaczne z upoważnieniem SPRZEDAWCY do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu NABYWCY.
  12. Złożenie zamówienia przez NABYWCĘ jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie przez Lignumsoft Adam Wileński danych osobowych zawartych w zamówieniu. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza SPRZEDAWCA ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  13. Wypełnienie i przesłanie przez NABYWCĘ formularza zamówienia stanowi złożenie SPRZEDAWCY oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  14. Zamówienia nie spełniające warunków nie będą realizowane.

VI. FORMY PŁATNOŚCI

  1. Klient posiada prawo wyboru formy płatności, zgodnie ze wskazaniami dokonanymi w formularzu zamówienia.
  2. Każda dodatkowa płatność wykraczająca poza uzgodnione wynagrodzenie wymaga wyraźnej zgody Klienta.
  3. Wszelkie opłaty dodatkowe związane z realizacją usługi wymagają wyraźnej zgody Klienta.
  4. SPRZEDAWCA akceptuje następujące formy płatności:

    Płatności kartami płatniczymi przez Internet (integrator płatności PayNow, Elavon, Przelewy24.pl, EspagoLink, EspagoPay ) w trakcie składania zamówienia dla zamówień. Zamówienia opłacone kartą kredytową są realizowane jedynie pod warunkiem uzyskania pozytywnej autoryzacji od operatora płatności elektronicznych oraz banku Klienta. Dokonanie transakcji będzie wymagało użycia kodu CVV2/CVC2. Kod CVV2/CVC2 znajduję się na odwrocie karty w prawym górnym rogu w polu przeznaczonym na podpis karty. Kod najczęściej składa się z 3 cyfr.

    Akceptowane karty płatnicze przez integratora Elavon(elavon.pl):

    • Visa
    • Maestro
    Card image

    Akceptowane formy płatności przez integratora Przelewy24.pl:

    Przelewy24 image

    oraz przez integratora PayNow:

    • Płacę z inteligo (inteligo)
    • mTransfer (mBank)
    • MultiTransfer (MultiBank)
    • Płać z Nordea (Nordea)
    • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
    • Przelew z BPH (Bank BPH)
    • Płacę z iPKO (PKO BP)
    • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
    • Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
    • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
    • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
    • MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
    • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
    • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
    • Płacę z Alior Sync (Alior Bank)
    • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
    • Płać z ING (ING Bank Śląski)
    • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
    • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
    • iKO (PKO BP)
    • Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
    • Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
    • Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
    • e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)

    o płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy SPRZEDAWCY (zamówienie realizowane będzie po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy)

  5. Faktura VAT zostaje wysłana drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Nabywcę. (Klient ma prawo żądać wystawienia papierowej faktury VAT i wysłania jej na wskazany przez siebie adres)
  6. Z chwilą wpłynięcia należności na konto SPRZEDAWCY towar zostaje wysłany na adres wskazany przez NABYWCĘ, jeżeli jest to towar podlegający wysyłce za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  7. Licencje na oprogramowanie wysyłane są wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Nabywcę podczas rejestracji.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, dostępnych w sklepie internetowym towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  9. Klienci mogą uzyskiwać specjalne zniżki oraz ulgi na dostępne w sklepie internetowym towary. Zasady przyznawania rabatów określa i publikuje na stronie internetowej SPRZEDAWCA.
  10. Dla płatności on-line oraz kartą kredytową/debetową MasterCard/Visa pobierana jest dodatkowa opłata, wysokość tej opłaty zależna jest od wybranego kanału płatności
  11. Płatność przelewem tradycyjnym

Rachunek bankowy SPRZEDAWCY:

Lignumsoft Adam Wileński
ul. Kwiatowa 14
05-230 Kobyłka
NIP 125-102-41-97

mBank
92 1140 2017 0000 4102 0570 8948
tytułem: [numer zamówienia]

VII. DOSTAWA TOWARÓW

  1. Dostawy towarów zamawianych w sklepie internetowym realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (w indywidualnych przypadkach nawet do kilku tygodni), o czym NABYWCA zostanie niezwłocznie poinformowany.
  3. W przypadku zamawiania licencji na oprogramowanie czas dostawy wynosi 24 godziny od daty zaksięgowania płatności lub potwierdzenia jej przez integratora płatności Przelewy24.pl, PayNow.
  4. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia SPRZEDAWCA niezwłocznie poinformuje o tym NABYWCĘ.
  5. Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  6. Koszt dostawy ponosi NABYWCA.
  7. W przypadku większych zamówień, SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach. W takim przypadku koszt przesyłki będzie liczony jak za jedno zamówienie.
  8. Odbiór towaru musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na NABYWCĘ przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.
  9. Odbierając towar NABYWCA jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest zgodna z zamówieniem.
  10. W przypadku zamówień nie zrealizowanych z winy NABYWCY, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówionego towaru, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo obciążenia NABYWCY kosztami poniesionymi w związku z realizacją zamówienia oraz rzeczywistymi kosztami transportu towaru (także powrotnego).

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Każdy Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
      1. obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części
      2. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
    • dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  3. Klient może odstąpić od umowy, składając SPRZEDAWCY oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  4. Wzór formularza można pobrać klikając w pobierz.
  5. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

    Adres konsumenta(-ów)

    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    Data

    (*) Niepotrzebne skreślić.

  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
  7. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  8. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  9. Dla płatności kartami płatniczymi zwrot środków nastąpi na rachunek karty płatniczej.

IX. GWARANCJA i REKLAMACJE

  1. W chwili odbioru towaru NABYWCA jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki.
  2. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie kurierowi, oraz skontaktować się z przedstawicielami SPRZEDAWCY. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę i sporządzenie protokołu szkody podpisanego następnie przez NABYWCĘ i dostawcę oraz nieodebranie przesyłki. Reklamację składa się za pomocą poczty elektronicznej biuro@lignumsoft.pl oraz listownie na adres SPRZEDAWCY lub osobiście w siedzibie SPRZEDAWCY.
  3. Każdy oferowany przez nas produkt jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję (chyba, ze zaznaczono inaczej). Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do punktu serwisowego producenta.
  4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień konsumenta, jakie przysługują mu wobec Sprzedawcy z tytułu odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową.
  5. Przy zakupie licencji wydawanej drogą elektroniczną, należy sprawdzić czy licencja instaluje się poprawnie, jeżeli występują trudności należy skontaktować się ze SPRZEDAWCĄ w celu ustalenia przyczyn problemu.

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienie w sklepie internetowym, NABYWCA wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji, złożonego przez NABYWCĘ zamówienia
  2. Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
  4. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
    3. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym z zakupu licencji oprogramowania Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta producentowi oprogramowania wydającemu klucz licencji na zlecenie Administratora.
    4. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania (sprostowania), usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie lub umieszczonych na Stronie Sklepu Internetowego, ograniczenie przetwarzania - wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych - stosownie do wniosku. Dostęp do danych (informację o przetwarzanych przez Sklep Internetowy danych oraz o kopię danych). Przeniesienie danych do innego administratora danych. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:
      • pisemnie na adres: ul. Kwiatowa 14, 05-230 Kobyłka,
      • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@lignumsoft.pl
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje o towarach zamieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
  2. Wszelkie informacje na temat produktów pochodzą z materiałów publikowanych i zatwierdzanych przez producentów. Wygląd rzeczywisty produktów może nieco odbiegać od przedstawionego na stronie internetowej.

XII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka Prywatności informuje o sposobach ochrony danych osobowych osób korzystających z sklepu internetowego (dalej: Użytkownicy), znajdującego się pod adresem elektronicznym sklep.lignumsoft.pl (dalej: sklep).

Brak akceptacji niniejszej Polityki Prywatności jest równoznaczny z brakiem możliwości korzystania, w tym przeglądania zawartości stron Sklepu.

1. Administrator danych osobowych.

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest, właściciel Serwisu firma:

Lignumsoft Adam Wileński

Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG)

Ewidencja Działalności Gospodarczej, Urząd Miasta Kobyłka

ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka

Adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Kwiatowa 14; 05-230 Kobyłka NIP: 1251024197 REGON: 016086644

e-mail: sales@lignumsoft.pl

Telefon: 570 100 053

2. Cel i zakres zbierania danych.

W czasie korzystania z Sklepu oraz jego usług Użytkownik może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych. Zakres danych obowiązkowych i nieobowiązkowych jest każdorazowo określony stosownie do potrzeb usługi, z której Użytkownik zamierza skorzystać.

Administrator zbiera dane osobowe Użytkowników korzystających w szczególności z:

  1. Sklepu internetowego - wszelkie dane podane przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym lub zamówienia będą przetwarzane przez Administratora oraz będą udostępniane producentom zamówionego oprogramowania lub ich przedstawicielom handlowym wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży zawartej zgodnie z Regulaminem,
  2. kontaktu - wszelkie dane podane przez Użytkownika w celu nawiązania kontaktu z Administratorem lub pracownikami Administratora, wykonującymi określone zadania (np. usługi serwisowe) będą przetwarzane przez Administratora wyłącznie w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie.

Wszelkie dane osobowe podane przez Użytkownika będą przetwarzane wyłącznie w celu dla jakiego zostały podane. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody, dane osobowe Użytkownika mogą zostać przetwarzane przez Administratora w celu:

  1. przesyłania newslettera,
  2. w celach marketingowych.

3. Prawo dostępu.

  1. Użytkownik posiada możliwość zdecydowania, w jakim zakresie będą wykorzystywane jego dane osobowe.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu w przypadku przetwarzania jego danych osobowych w celach określonych w art. 23 ust. 1 pkt. 5 ustawy o ochronie danych osobowych lub w przypadku, gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania ich innemu administratorowi danych.
  4. Wszelkich zmian w zakresie swoich danych osobowych Użytkownik może dokonać poprzez przesłanie właściwego oświadczenia woli na adres Administratora (pkt. 1).
  5. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy usunięcia danych Użytkownika, jeżeli ich zachowanie jest niezbędne w celu realizacji roszczeń lub jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

4. Podanie danych jest dobrowolne.

W przypadku zakupów towarów on-line podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji umowy kupna - sprzedaży zawartej zgodnie z Regulaminem. s

5. Dostęp do danych osób trzecich.

  1. Do danych osobowych zbieranych przez Administratora mają bezpośredni dostęp jedynie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora oraz uprawnione osoby zajmujące się obsługą Sklepu, którym zostały udzielone stosowne upoważnienia.
  2. Dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

6. Zabezpieczenia oraz ochrona danych osobowych.

Administrator oświadcza, że przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane osobowe Użytkowników przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą czy uszkodzeniem.